Motorinis pjaustytuvas GS 461, pjov. juost. 40 cm
- Profesionalus benzininis betono pjūklas statybos darbams
- Tikslus pjovimas su STIHL antivibracine sistema
- Deimantinė pjovimo grandinė įveikia šlapius akmenis ir betoną
- Lengva užvesti naudojant STIHL „ElastoStart“ sistemą ir dekompresinį vožtuvą
2 149,00 €
Liko 1
Turite klausimų?
Susisiekime!
Pristatymo teminas
3 – 5 darbo dienos
Papildoma informacija
| Svoris | 7,6 kg |
|---|---|
| Pjovimo juostos ilgis, cm | 40 |
| Brand | |
| Pjovimo grandinės tipas | GBM |
| Pjovimo grandinės žingsnis | 3/8'' |
| Galia, kW/AG | 4.3/5.8 |
| Svoris, kg | 7.6 |
| Variklio tipas | Benzininis |
| Cilindro darbo tūris, cm³ | 76.5 |
| Garso lygis, dB(A) | 105 |
| Triukšmo lygis, dB(A) | 115 |
| Vibracijos lygis k/d, m/s² | 4.5/4.0 |
| STIHL variklis, 2-MIX/4-MIX ® | 2-MIX |
| CO2, g/kWh | 775 |
MOTORINIS PJAUSTYTUVAS GS 461, PJOV. JUOST. 40 CM
Trumpas produkto aprašymas.

Beįrankis kuro užpylimo kamštis

Ilgaamžė oro filtro sistema su HD2 filtru

Guminė apsauga

Apsauginis žvaigždutės dangtelis

Vandens prijungimo antgalis

Šoninis grandinės įtempimas

Rollmatic G pjovimo juosta

Deimantinė betono pjovimo grandinė

STIHL „ElastoStart”: Užvedant dvitakčius vidaus degimo variklius, susidaro didelis pasipriešinimas užvedimui. Specialios užvedimo rankenos „ElastoStart“ slopinimo elementas sumažina šį pasipriešinimą ir apkrovą starterio detalėms užvedimo metu.

Dekompresinis vožtuvas: Dekompresinis vožtuvas yra lengvo užvedimo sistemos dalis. Vožtuvą reikia nuspausti prieš užvedant variklį, kad reikėtų mažiau pastangų patraukti starterio virvutę. Jis yra pusiau automatinis, jį reikia nuspausti prieš užvedant, bet pats užsidaro, kai variklis užsiveda.

Antivibracinė sistema: Intensyvi motorinių įrankių vibracija rankenose įtakoja rankų kraujagyslių veiklą. Dėl to STIHL gamintojas sukūrė efektyvią antivibracinę sistemą, kuri sumažina variklio virpėjimą ir vibraciją rankenose

STIHL 2-MIX technologija: STIHL dvitaktis variklis su „2-MIX“ technologija, kuri suteikia prietaisams galios esant bet kokiai traukai ir sutaupo iki 20 proc. degalų. Keturių kanalų cilindro ir degiojo mišinio recirkuliacijos junginys. Taip pat iki 70 proc. sumažinamas išmetamųjų dujų kiekis. Atitinka išmetamųjų dujų standartą ES II




